Snowmobiles Martin Doulík

Snowmobiles Martin Doulík

prodej a servis sněžných skútrů Ski-Doo, Lynx | prodej a servis sněžných roleb PistenBully, Snow-track, Rattrack | prodej a servis terénních čtyřkolek Can-Am | prodej veškerých náhradních dílů a příslušenství | prodej starších a použitých strojů

sněžné skútry Skútr Ski-Doo MXZ XRS Čtyřkolka Can-Am Outlander čtyřkolky Can-Am sněžné skútry Lynx sněžné skútry Ski-Doo

Domů | Mapa stránek

Outlander 500 DPS

line

Outlander 500 DPS

Seznamte se s Outlanderem 500 – předvede vám vše, co můžete od terénní čtyřkolky očekávat – stoprocentní výkon, bleskové zrychlení a gejzíry adrenalinu! Dvouválcový, kapalinou chlazený motor Rotax s obsahem 500 ccm se díky technologii H.O. (High Output) vyznačuje vynikajícím výkonem a vytrvalostí, činící jej nejsilnějším motorem v této třídě. Technologie přímého vstřikování paliva EFI navíc umožňuje snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Horkou novinkou je pokrokový posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti, který snižuje namáhavost řízení a činí čtyřkolku ovladatelnější.

Pozadu nezaostává ani v technologii – má vynikající systém ultralehkého předního zavěšení MacPherson, zajišťujícím hladkou a pohodlnou jízdu, a nezávislého zadního zavěšení TTI s masivními vlečnými rameny, které je zárukou snadné absorpce nárazů a eliminace opotřebení pneumatik, automatickou převodovku s variátorem a možností předřadit rychlost vpřed pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, a v neposlední řadě nejchytřejší systém pohonu všech čtyř kol (4WD) na trhu Visco-Lok, umožňující postupné zapojování a vysoký točivý moment, s jehož pomocí se dostanete z jakýchkoli potíží na cestě.

Revoluční technologie odolného a neskutečně lehkého ochranného rámu SST G2 s nízko posazeným těžištěm, 25-palcové radiální pneumatiky Othsu H-track, dodávající stroji skvělou trakci, nová litá hliníková kola pro nižší neodpruženou hmotnost a snazší ovládání, vnitřní brzdové kotouče, které se postarají o fantastickou centralizaci hmotnosti, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to vše je zárukou plynulého řízení a výborné akcelerace. Téměř za jakýchkoli podmínek se můžete spolehnout na perfektní citlivost a ovladatelnost stroje.Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS, první standardizované zařízení proti krádeži na trhu.

BRP se vyřádila i v designu: Outlander je s novou agresivní maskou pro lepší proudění vzduchu do chladiče, elegantně tvarovaným zadním světlem, ocelovými ráfky či aerodynamickými řídítky s vroubkovaným povrchem vždy středem pozornosti. A jestli vám ani tohle nestačí, přidejte navrch ještě praktické přední a zadní ocelové zahrádky (kapacita 45 kg vepředu, 90 kg vzadu) s pevnou konstrukcí a velkou úložnou kapacitou a spoustu dalšího skvělého vybavení. Mějte v terénu poslední slovo a ukažte soupeřům, že Outlander 500 je čtyřkolka, se kterou musí počítat!

Základní výbava

• motor ROTAX 500
• Progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimy (MIN,MED,MAX a pro sněžné pásy Apache)
• Platforma SST G2
• Přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4×4
• magneto 650W
• Hliníková kola
• Zadní zavěšení pomocí vlečných ramen typu TTI
• 240W přední světlomety
• Agresivní radiální pneu Carlisle
• Hodiny v displeji
• Nová brzdová soustava
• 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny
• Dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem
• Olejový chladič
• Nový airbox
• Nový rám
• Nové nášlapy
• Nová ramena
• Nová výfuková soustava
• Větší palivová nádrž
• Bezpečnostní kódovaný systém D.E.S.S.
• Tažné zařízení s elektrickou zásuvkou

Technické údaje

Outlander 500 DPS

Motor Rotax
Zdvih. objem motoru 499,6 cc
Typ/počet válců 4-takt/2
Výkon hp 40,4
Posilovač řízení DPS ano
Vrtání/Zdvih 82 x 47 mm
Chlazení kapalina
Karburátor 2 Siemens VDO injektor
Převodovka CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha
Pohon volitelný 2×4, 4×4 s předním diferenciálem Visco-lok
Brzdy kotoučové, hydraulické; 2 vpředu, 1 vzadu
Zdvih přední nápravy 229 mm
Zdvih zadní nápravy 236 mm
Suchá hmotnost 324 kg
Výška 1 118 mm
Délka 2 184 mm
Šířka 1 168 mm
Rozvor kol 1 295 mm
Přední pneu 26 x 8 x 12
Zadní pneu 26 x 10 x 12
Výška od země 279 mm
Výška sedadla 877 mm
Objem paliv. nádrže 20,5 litrů
Nosnost předního/zadního nosiče 45 kg/90 kg
Uzavíratelná schránka 24,1 litrů
Osvětlení/Světla 4 přední (240 W), zadní a brzdové
Tažná síla 590 kg
Rám SST G2

Máte zájem o tento stroj? Napište nám prostřednictvím následujícího formuláře a vyžádejte si další informace!

Vaše jméno:

Váš e-mail:

Zpráva:

Kontrola: 4 + 3 = 

Fotogalerie

Přejít do fotogalerie

NOVINKY

16. dubna 2014

Do nabídky strojů jsme doplnili nové modely 2014.

SNOWCROSS

3. ročník závodu SnowCross 2014 v Peci pod Sněžkou.

snowcross

POČASÍ V REGIONU

Předpověď pro Pec pod Sněžkou.

Počasí

PANEL PRO SDÍLENÍ

Martin Doulík SNOWMOBILES | Pec pod Sněžkou 328, 542 21 | mobil: +420 775 103 010 | fax: +420 499 736 265 | e-mail: skidoo.skidoo@seznam.cz | martin.doulik@seznam.cz | Webdesign