Snowmobiles Martin Doulík

Snowmobiles Martin Doulík

prodej a servis sněžných skútrů Ski-Doo, Lynx | prodej a servis sněžných roleb PistenBully, Snow-track, Rattrack | prodej a servis terénních čtyřkolek Can-Am | prodej veškerých náhradních dílů a příslušenství | prodej starších a použitých strojů

sněžné skútry Skútr Ski-Doo MXZ XRS Čtyřkolka Can-Am Outlander čtyřkolky Can-Am sněžné skútry Lynx sněžné skútry Ski-Doo

Domů | Mapa stránek

DS 450 X mx

line

DS 450 X mx

Vytvořit sportovní čtyřkolu s co nejnižší hmotností a neodpruženou vahou, dokonalým vyvážením a vynikajícím výkonem chce čas a trpělivost…. Po letech úsilí bez kompromisů a boření zažitých konvencí BRP vyvinula DS 450 XMX, která se rychle stala jedničkou na trhu závodních čtyřkolek s nejlepším poměrem síly a hmotnosti.

A novátorské je na ní vskutku úplně všechno: 4-taktní, kapalinou chlazený motor ROTAX 449 ccm se špičkovou technologií s vysokým průtokem, spolehlivě prověřený prvotřídními závodníky, 5-stupňová převodovka, elektrický startér, aktivní spojka Direct Link, technologie EFI s 3D mapováním dávkování paliva a zážehu s dynamickou kompenzací a ovládáním ventilu regulace vzduchu při volnoběžných otáčkách, největší škrticí klapka v této kategorii, zajišťující perfektní výkon, to vše je zárukou vyšší spolehlivosti a nevídané síly.

Ani tělo nezaostává za „mozkem“: Celohliníkový rám ALTEC, sestávající ze zdvojené pyramidové konstrukce bez svarů, inspirovaný závodními sněžnými skútry Ski-Doo, je nejen o poznání pevnější než obvyklý svářený rám žebříkového typu, ale i mnohem lehčí. Silné hliníkové utahovače spojů, držící rám pohromadě, mají suverénně nejdelší životnost a odolnost proti vibraci ze všech hliníkových spojů, a přitom čtyřkolce zbytečně nepřidávají na hmotnosti.

Pokrokový systém předního zavěšení R-Type v podobě zdvojených A-ramen s tlumiči FOX FLOAT X EVOL se seřizovačem komprese a odskoků a s navíjecím nastavitelným předpětím pružin je zárukou nejpřesnějšího ovládání s těmi nejmenšími zpětnými nárazy při řízení na trhu. Díky zbrusu nové radikální přední geometrii a systému předních brzd Wilwood s převrácenými dvoj-pístovými hmatadly jsme docílili nejnižší neodpružené hmotnosti, snazšího ovládání v nerovném terénu, lepšího zpětného tahu, přesnějšího řízení a větší brzdné síly.

Technici se vyřádili i na zadní hnací soustavě a zavěšení R-type – hnací soustava je oproti konkurenci výrazně lehčí, což umožňuje rychlejší reakci zavěšení a nenamáhá řidiče. Výsledkem je stoupající rychlost zapojení lepší reakce tlumiče při nadskakování pneumatiky v nerovném terénu a vyšší rychlost pístu pro extra stlačení tlumiče, když je zavěšení v plné kompresi.

Tvůrci mysleli hlavně na závodníky, kteří se na vývoji podíleli. Proto neopomněli ani ty nejmenší detaily. Čtyřkolka je navržena tak, aby měl jezdec dostatek místa pro pohyb, proto je úzká s hladkými povrchy, tvořícími plynulejší přechod ze sedadla k tělu, rámu a stupačkám a poskytujícími řidiči prostor pro lepší manévrování v sedle. Má široké závodní stupačky, dodávající vyšší jistotu při agresivní jízdě, a nejhlubší chrániče nohou.

Čtyřkolka je obuta do pneumatik ITP Holeshot SR, speciálně navrženými pro DS 450 nejuznávanějším výrobcem sportovních pneumatik. Hliníkové ráfky jsou lehké, a přesto mají vysokou životnost. Odnímatelná přední světla přijdou vhod při závodění na krátké vzdálenosti a vzájemně vyměnitelné přední blatníky přijdou vhod při závodění na krátké vzdálenosti.

Exkluzivní výbava

• vzduchový podvozek FOX FLOAT X EVOL a azdními FOX PODIUM X
• brzdové kotouče Wilwood
• černá hliníková kola s výztužnými prstenci ITP Holeshot SR
• antivibrační vložka řidítek
• masivní hliníková sportovní řídítka
• hliníkový přední nárazník
• zadní osa s možností rozšíření o 10cm
• rozšířená přední ramena
• ochranné rámy pod stupačky
• hliníkový kryt podvozku a zadní kyvky
• rychle nastavitelný kabel spojky
• elektrický startér
• 5-ti rychlostní převodovka
• odnímatelné světlomety
• extra grafika a potah sedadla
• malá 18-ti palcová zadní kola

Technické údaje

DS 450 X mx

Motor Rotax
Zdvih. objem motoru 449,3 cc
Typ/počet válců 4-takt/1
Vrtání/Zdvih 97 x 60,8 mm
Chlazení kapalina
Karburátor Mikuni BSR 42EFI with 46 mm Throttle Body, 16 bit CPU with 32 MHz clock speed
Převodovka 5 – ti rychlostní manuální
Pohon řetěz
Brzdy kotoučové, hydraulické; 2 vpředu, 1 vzadu
Zdvih přední nápravy 241 mm
Zdvih zadní nápravy 267 mm
Suchá hmotnost 158 kg
Výška 1 099 mm
Délka 1 830 mm
Šířka 1 253 mm
Rozvor kol 1 267 mm
Přední pneu 20 x 6 x 10
Zadní pneu 18 x 10 x 8
Výška od země 224 mm
Výška sedadla 800 mm
Objem paliv. nádrže 11,5 litrů
Nosnost předního nosiče -
Uzavíratelná schránka -
Osvětlení/Světla 2 přední (35 W), zadní a brzdové
Tažná síla -
Rám ALTEC

Máte zájem o tento stroj? Napište nám prostřednictvím následujícího formuláře a vyžádejte si další informace!

Vaše jméno:

Váš e-mail:

Zpráva:

Kontrola: 4 + 3 = 

Fotogalerie

Přejít do fotogalerie

NOVINKY

16. dubna 2014

Do nabídky strojů jsme doplnili nové modely 2014.

SNOWCROSS

3. ročník závodu SnowCross 2014 v Peci pod Sněžkou.

snowcross

POČASÍ V REGIONU

Předpověď pro Pec pod Sněžkou.

Počasí

PANEL PRO SDÍLENÍ

Martin Doulík SNOWMOBILES | Pec pod Sněžkou 328, 542 21 | mobil: +420 775 103 010 | fax: +420 499 736 265 | e-mail: skidoo.skidoo@seznam.cz | martin.doulik@seznam.cz | Webdesign